سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که ما اهل بیت را دوست بدارد و محبّت ما در دلش تحقّق یابد، چشمه های حکمت بر زبانش جاری می شود . [امام صادق علیه السلام]
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 18
از شبلی پرسیدند استاد تو در طریقت که بوده است ؟
او پاسخ داد :یک سگ ! روزی سگی را دیدم که در کنار رودخانه أی ایستاده واز شدت تشنگی در حال مرگ بود. هربار که سگ خم می شود تا از آب رودخانه بنوشد .تصویر خود را در آب می دید ومی ترسید زیرا تصور می کردسگ دیگری داخل رودخانه است .در نهایت پس از مدتی طولانی سگ ترس خود را کنار گذاشت وبه درون رودخانه پرید .با پریدن سگ در رودخانه تصویر اودر آب نیز ناپدید شد . به این ترتیب او متوجه شد آنچه باعث ترس او شده بود خودش بوده است .
در واقع مانع میان او وآنچه به دنبالش بود به این شکل از میان رفت . من نیز وقتی به درون خود فرو رفتم متوجه شدم مانع من وآنچه در جستجویش می باشم خودم هستم وبا آموختن از رفتار این سگ حقیقت را دریافتم

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط عابدی در چهارشنبه 88/1/12 و ساعت 2:2 صبح | نظرات دیگران()
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    از سروده های داریوش پاریز(علی اطمینان)که البته کامل نیست
    شب قدر
    میرحسین
    (شعراز داریوش اطمینان
    بیاد مرد بزرگ مرحوم داریوش اطمینان
    تحول
    راز بزرگ
    سرنوشت خویش را باور کن
    زانو درد مزمن
    حافظ
    مدیریت زمان
    سخن ماه
    1
    سخن هفته
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا

    جدیدترین کد آهنگ